Poczta Lublin – adres: Ul. Wacława Moritza 2

Placówka pocztowa WER Lublin:

  • Nazwa poczty: WER Lublin
  • Status placówki: czynna

Dane adresowe:

  • Adres: Ul. Wacława Moritza 2
  • Lokalizacja: Felin
  • Kod pocztowy: 20-900
  • Miejscowosc: Lublin
  • Województwo: Lubelskie
  • Powiat: Lublin
  • Gmina: Lublin

Dane kontaktowe:

  • Telefon: 81 710 62 04

Godziny otwarcia:

  • Dni robocze:
    • Poniedzialek: 00:00-24:00,
    • Wtorek: 00:00-24:00,
    • Sroda: 00:00-24:00,
    • Czwartek: 00:00-24:00,
    • Piatek: 00:00-24:00,
  • Soboty: 00:00-24:00,
  • Niedziele i święta: 00:00-09:00, 19:00-24:00,

Może Ci się również spodoba

45 komentarzy

  1. Przesyłka nr:00959007731708106568
    Totalny bałagan. Przesyłka leży u Was od 09 marca. Pewno zapuściła korzenie.

  2. Klaudia pisze:

    Witam, prawidłowe numery telefonów do tej placówki to:
    81 710 62 41 lub 81 710 62 49 , a nie ten co podają na tej stronie.

  3. Przesyłka nr EE455453372PL Pocztex. Miała być dostarczona dzisiaj czyli 24-03-2017. Od rana była wg monitoringu w Lublinie w trakcie dostarczania odbiorcy. Próba odebrania jej bezpośrednio z WER Lublin zakończyła fiaskiem. Osoby odbierające telefon twierdzą że przesyłka będzie dostarczona w poniedziałek i rzucają słuchawką. Przypominam, że przesyłka Pocztex powinna być dostarczona w ciągu 24 godzin i zapłacono za nią trzy razy więcej niż za zwykłą przesyłkę 24 godzinną. Nie powiem, że to jest skandal to jeden wielki burdel. Poczta Polska zupełnie nie panuje nad swoimi oddziałami. Dlaczego nie ma możliwości wyprostowania takiej sytuacji np przez odpowiedni numer telefonu?? Przypominam przez cały dzień nie można było dostarczyć przesyłki w tym samym mieście. Próba odebrania samemu zakończyła się fiaskiem. ODRADZAM WSZYSTKIM Z KORZYSTANIA Z USŁUGI POCZTEX. JEDNO WIELKIE OSZUSTWO. DYLETANCI!!!

  4. Tom pisze:

    Przesyłki 81-710-63-21

  5. Tadeusz pisze:

    wydzwaniam (od dwóchj godzin !) na wszystkie numery podane tu numery – nikt nie odbiera,

    kiedyś korzystałem z 81-710-63-21 i działał

  6. Kamil pisze:

    “Przesyłki 81-710-63-21” – bardzo miła obsługa, polecam 🙂

  7. Magda pisze:

    Totalny bałagan lekko ujmując. Przesyłka od tygodnia siedzi w miejscu nadania, miała zostać doręczona do 20 maja i ni widu ni słychu. Panie na obsłudze odsyłają kolejno do następnych numerów gdzie powinnam otrzymać informacje, informacji brak, natomiast kolejny bezużyteczny numer gdzie człowiek nie dowiaduje się nic.
    Tragedia, bałagan, obsługa pretensjonalna, jakby była zmuszana siłą do pracy i robiła wszystko na odwal się.

  8. Maciek pisze:

    Jeden komentarz do jakości obsługi (jak się już dodzwoniłem) Makabra…

  9. Jolanta A. pisze:

    Gdzie moja przesyłka? Nr 00459007738171783109. Czekam od rana. Wg emonitoringu przekazana do doręczenia o godz. 10.17, teraz jest godzina 19.40, a kuriera nie było. Chociaż cały dzień nie wychodziłam z domu, sprawdziłam skrzynkę pocztową – awiza nie ma.
    Już raz tak było. Cały dzień czekałam na kuriera, który się nie pojawił, awiza nie było, za to na emonitoringu pojawił się wpis “przesyłka awizowana”, a po dwóch czy trzech dniach przyszło powtórne awizo z poczty. Musiałam po paczkę iść na pocztę. Nie złożyłam wtedy skargi, ale teraz nie popuszczę.

    • Jolanta A. pisze:

      Jest dokładnie tak, jak się spodziewałam – “Awizo – przesyłka do odbioru w placówce 2017-06-23 19:56”. Tylko że kuriera nie było i żadnego awiza w skrzynce też nie ma. Przesyłka miała być dostarczona w piątek, a odebrać będę ją mogła dopiero w poniedziałek. 4 dni zamiast 48 godzin.

    • Piotr K. pisze:

      Przesyłka nr 00259007733695909819
      Tak samo, listonosz nie raczył się pojawić nawet czy zapukać do drzwi/zadzwonić domofonem. Śmiech na sali, również nie popuszczę, bezczelne traktowanie klientów płacących za usługi.

  10. Piotr K. pisze:

    Przesyłka nr 00259007733695909819, listonosz się nawet nie pofatygował do mnie, tragedia.

    Przesyłka wydana wczoraj do dostarczenia a obsługa mówi mi przez telefon, że listonosz się nie wyrobił, czy wy jesteście poważni?

  11. Marian pisze:

    Dlaczego PP Kurier – 48 nie dostarczyl mi przesylki pod wskazany adres a pozostaswił w UP do odbioru osobistego.Ja wybralem sposob dostawy PP Kurier 48 i ponioslem wyzsze koszty po to bym mial dostarczoną przesylke na wskazany adres . Kurier nie awizowal mi przesylki w formie papierowej a tylko wyslal SMS ze przesylka
    jest awizowana – co bylo nieprawda i ze mam ja odebrac w UP. Sledzac przesylke wiedzialem ze jest przekazana kurierowi do doreczenia, caly dzien nie wychodzilem z domu czekajac na przesylke a tu nagle – sms ze mam odebrac we wskazanym UP Lublin 11. Zdarzenie to mialo miejsce w dniu 23.10.2017r. nr przeselki 00259007738072440114.
    Taki sposob zalatwiania sprawy wskazuje na balagan w tej placowce, na niesolidnosc wykonywania swoich obowiazkoe przez kuriera na ignorowanie klientow a rowniez na niewiarygodnosc tej firmy.W przyszlosci bede unikal PP w decydowaniu kto mi ma dostarczac przesylki zakupione przez internet.

  12. Marian pisze:

    Numer przesylki : 00259007738072440114
    Na stronie sledzenie przesyłki podano:Awizo do odbioru przesyłki 23.10.2015 godz.17;12
    Powiadomienie 0 godz.17;18 – tresc do odbioru w placowce UP Lublin 11
    Godz. 17;27 – tresc – wyslano powiadomienie .
    Wpis – awizo do odbioru przesylki w placowce UP sugeruje ze najpierw doreczono awizo np. do skrzynki pocztowej pod wskazanym adresem do doreczenia a pozniej tak jak by powiadomiono sms odbiorce ze takie awizo ma np. w skrzynce pocztowej – jawne klamstwo bo zadnego awiza na papierze w skrzynce pocztowej nie bylo i gdyby nie SMS sugerujacy ze mam awizo to bym nadal oczekiwal na kuriera z przesylka.
    Na swoim przykladzie oceniam ta firme kurierska za niewiarygodna lekcewazaca klientow ktorzy postawili na nia i slono placa za usluge.

  13. Lidia M. pisze:

    Mieszkam na osiedlu Szerokie od 2 miesięcy, ale spotkalo mnie niemiłe zaskoczenie. wiedziałam, że nadano do mnie przesyłkę, a minelo kilka dni i nic nie ma. Okazało się że panom z WER Lublin nie chciało się wypisać awizo.
    Lenei patentowani – a co gdybym nie wiedziała że przesyłka ma nadejść ?
    Poszłam na pocztę i sama upomniałam się o paczkę.

  14. Mirek pisze:

    Czy może ktoś zna adres e-mail do WER Lublin? Ponieważ telefony milczą i brak kontaktu.

  15. W.K. pisze:

    Telefony do WER lublin milczą.
    Kpina z dostarczeniem przesyłki, nie trafiła do miejsca doręczenia, choć w śledzeniu przesyłek była wpisana jako przekazana do doręczenia o godz. 10:45 – czekałem cały czas, nawet nie było awizo w skrzynce choć w śledzeniu przesyłek zapisano o godz. 18:56 ” Awizo- przesyłka do odbioru w placówce UPT …”, a to nieprawda. Tu nie ma miejsca na dokładne opis co było dalej, więc oddzwońcie -508316425. Jestem osobą niepełnosprawną, więc się odezwijcie, Podobno należymy do świata cywilizowanego, ale to już was nie dotyczy. Tego przypadku nie daruję.

  16. Kuba pisze:

    To złodziejska firma i nie rzetelna. Od nadawcy dowiedziałem się ze wysłał paczkę jako pilną tydzień temu a kurier nie zostawił nawet aviza. Kosz nadania paczki to 25 zl którą sam musiałem odebrać Tylko dlaczeo poczta nie rozwiaze umowy WER

  17. Agnieszka pisze:

    Jestem kolejną, która absolutnie odradza, ODRADZA, wszystkim korzystanie z usług Pocztexu. Czekamy na przesyłkę od 1 grudnia (opłacona usługa: Pocztex 48). Jest 6 grudnia. Na stronie śledzenia zaznaczono 2 -krotną próbę doręczenia (4 i 5 grudnia). Wraz z mężem pracujemy w domu, więc jesteśmy cały czas obecni. Domofon działa bez zarzutu. Dziś otrzymujemy sms-a z informacją, że przesyłka czeka w urzędzie pocztowym. Będę informowała wszystkich dookoła i odwodziła od nadawania przesyłek za pośrednictwem poczty. Przykro bardzo, ale ta instytucja, POCZTA POLSKA, kłamie.

  18. Daniel pisze:

    81-710-63-21 bardzo miła obsługa polecam

  19. Jerzy pisze:

    zadzwoniłem pod numer 817106321, bardzo miła Pani , rzeczowe i profesjonalne udzielenie odpowiedzi o przesyłce. Uprzejmie miło i konkretnie.

  20. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Od rana czekam na paczkę nr 00259007738137213301 Pocztex Kurier48. Nie wyszłam z domu nawet na sekundę, kuriera nie było, kilka minut temu dostaję SMS od Poczty Polskiej, że moja przesyłka jest do odebrania w UPT. To już drugi raz w ciągu ostatnich 30 dni. Specjalnie proszę nadawców o podawanie mojego numeru telefonu na przesyłce, żeby kurier mógł się upewnić, że jestem w domu, a Poczta wykorzystuje to do wysłania mi informacji o awizie, bez jakiejkolwiek próby doręczenia przesyłki. To jest granda.

  21. Niezadowolony pisze:

    Absolutnie nie korzystajcie z usługi Pocztex 48. JEDNO WIELKIE OSZUSTWO. Paczka dotarła do WER Lublin 15 grudnia dzisiaj mamy 21grudnia. Na stronie śledzenia 2krotnie zaznaczono próbę doręczenia Pierwsza o godzinie 23:58, druga- Przekazano do doręczenia 17:46 Próba doręczenia 17:58. Dostałem sms paczka- została awizowana, pozostawimy ja w UP do odbioru do 28 grudnia.

  22. Aganieszka pisze:

    Przesyłka numer 00259007738139615196 już drugi dzień jest do mnie doręczana w monitoringu przesyłki wyświetla się próba doręczenia 21:45 i drugie dnia 21:05. Przy czym nikogo z paczką nie było. Próbowałam połączyć się infolinią od 19:27 do 00:22 wisiałam na słuchawce i nie udało mi się dodzwonić. Dziś próbuję dodzwonić się na numer w komentarzach – nikt nie odbiera telefonu. Mogłabym sobie sama z Lublina odebrać ale oczywiście nie ma do kogo zadzwonić. Porażka i kompromitacja

  23. Apop pisze:

    19 grudnia pojawiła się moja paczka 20 kg (wysłana do Francji) w WER Lublin i zaginęła między Dystrybucją a Ekspedycją. Pracownik kłamał już 22 grudnia, że system się zepsuł i na pewno pojawi się w WER Warszawa. Warszawa kategorycznie stwierdziła, że musi być wpis w WER Lublin, że wysłano z WER Lublin, z tego wniosek, że albo ktoś ukradł paczkę między dystrybucją a ekspedycją, prosiłam tel. żeby poszukali to pracownica powiedziała, że po to są reklamacje i dała do zrozumienia, że mają to gdzieś a ponadto zrzuciła winę na kurierów, że tyle jest przesyłek, że ma prawo zginąć jakaś paczka a ponadto mogę sobie wybrać inne opcje wysyłania paczek. A po co jest monitoring , nie tylko na stanowiskach ale i na placu podejrzewam , że też! Jeszcze ułatwiłam pracę złodziejowi bo przymocowałam pomarańczowe z taśmy holowniczej rączki, żeby łatwiej mógł wynieść swoje 20 kg trofeum, niech Ci te ogórki kiszone zagryzione słodyczami zatkają przełyk za to, że pozbawiłeś moją córkę radości z paczki!

  24. Apop pisze:

    Dodam jeszcze, że nieźle wspomagam biznes Poczty Polskiej wysyłając od 5-ciu lat paczki za granicę, każda paczka – wysyłka około 200- 220 zł i takie olewcze potraktowanie i kłamstwa, telefon odbiorą z łaski raz na 3 dni. Chyba prościej by było jakby paczki szły od razu z poczty na lotnisko, mniej by było okazji do kradzieży.

  25. Apop pisze:

    W Polsce jak nie walczysz twardo o swoje i nie poruszysz nieba i ziemi, to giniesz marnie. Eureka paczka miała być już stracona , nikt nie chciał jej szukać, kazano składać reklamacje, po interwencji w Departamencie Kontroli Paczki , nadeszła ona już dzisiaj o 4:00 rano do WER Warszawa. Czy trzeba było aż takiego załatwiania sprawy, nie prościej przeprosić , poszukać , załatwić po ludzku sprawę?

  26. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Od rana czekam na paczkę. Sprawdzam emonitoring, o godz. 19.53 zauważyłam wpis: Próba doręczenia 19.40. Nie wiem, gdzie była ta próba, na pewno nie pod moim adresem, bo cały dzień nawet na minutę nie wyszłam z mieszkania.

  27. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Proszę o informację, co z moją paczką nr 00459007738171483771 . Emonitoring pokazuje, że dziś o 8.45 przygotowano ją do doręczenia, ale nie ma informacji o przekazaniu jej kurierowi. Ja cały czas czekam na przesyłkę w domu. To duża paczka, a ja nie mam auta, nie dam rady przynieść jej pieszo z osiedlowej poczty. Telefonowałam na każdy podany tu numer telefonu, nigdzie nikt nie odbiera.

  28. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Czy Państwo kpiny sobie robią? Emonitoring – 14.01 Przekazano do doręczenia, 14.18 Awizo – przesyłka do odbioru w placówce. W czasie 18 minut kurier nie zdołałby z drugiego końca miasta do mnie dojechać. Nawet nie próbujecie przesyłki doręczyć, choć to Wasz obowiązek, bo bierzecie za to pieniądze.
    Robiąc zakupy w sklepie internetowym, płacę koszty przesyłki, nie są one małe. Nie płacę za to, żeby potem chodzić na pocztę i z poczty odbierać paczkę, ale za to, żeby przyniesiono mi ją do domu. Koszt przesyłki do odbioru w placówce pocztowej jest niższy, płacę więcej właśnie po to, żeby odebrać w domu.

  29. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Czekam na przesyłkę, o godz. 10 ktoś zadzwonił domofonem, w ciągu paru sekund podniosłam słuchawkę, ale nikt się nie odezwał. Mam nadzieję, że to nie był kurier. Sprawdziłam w emonitoring, o godz. 10.04 nie było informacji, że przekazano do doręczenia. Teraz taka informacja jest z godziną 9.55. Mam nadzieję, że przesyłka zostanie mi doręczona, bo ja z domu nie zamierzam wychodzić i będę czekać aż do skutku.

  30. anna Węgorowska pisze:

    Przekazano do doręczenia 2018-05-02 09:43 WER Lublin
    Próba doręczenia 2018-05-02 15:31 WER Lublin
    Przygotowano do doręczenia 2018-05-02 15:57 WER Lublin

    to jest stan ze strony-śledzenie przesyłek tylko,że żadnej próby doręczenia Nie BYŁO ,pan kurier machnął sobie co chciał i nawet tu nie był.Siedzę od rana kamieniem w domu i czekam.Acha i avizo w skrzynce tez nie ma i na poczcie też przesyłki nie zostawiono.w piątek od rana składam skargi.Przesyłka ;00359007736996361536

  31. anna Węgorowska pisze:

    ciąg dalszy —po rozmowie z panią zgłaszajacą się pod numerem 81 719 63 20 – masakra.NIGDY więcej tej poczty.Skarga drogą tradycyjną również pójdzie. nr przesyłki 00359007736996361536

  32. Wkurzony pisze:

    Przesyłka numer 00159007735021840844, rzekomo kurier był w dniu 02.05.2018 i doręczał o godz. 19.52 cały dom ludzi a kuriera ani śladu, dzisiaj 04.05.2018 czekam cały dzień na przesyłkę. Podejrzewam, że kurier znowu będzie i nikogo nie zastanie. jest teraz godz. 17.17. Proszę oduczyć swoich pracowników wirtualnie doręczać paczki bo coś mi się zdaje, że tak właśnie robią.

  33. Wkurzony pisze:

    Przesyłka 00159007735021840844, drugi komentarz w dniu dzisiejszym. Pierwszy gdzieś zniknął.
    W dniu 02.05.2018 pierwsza próba doręczenia o godzinie 19.52. Kurier był tylko wirtualnie bo dom pełen ludzi.
    Dzisiaj 04.05.2018 pisałem komentarz o godzinie 17.17 i go nie ma. O godzinie 21.56 wpisana próba doręczenia, znowu wirtualnie bo w domu sa domownicy. Drodzy państwo weźcie się w końcu do roboty i doręczajcie przesyłki bo za to bierzecie pieniądze.

  34. hrabianin pisze:

    Nigdy więcej poczty “polskiej” A na pewno paczek….inpost idzie max 2 dni a tu mimo dobrego zaadresowania po minucie od przekazania do doręczenia jest”decyzja o zwrocie przesyłki” Poczta to już dno i wodorosty,nie nadążacie za konkurencją.U mnie już jesteście skreśleni po całości partacze.

  35. Jasiek pisze:

    Paczka EXPRES nadana 28.05 powinna być u mnie max wieczorem 30.05 …. dostałem ją 04.06
    Oczywiście była próba doręczenia 🙂 brak awizo, nr telefonu do kuriera….nic.
    Kontakt telefoniczny z biurem obsługi to fikcja – czas się zatrzymał 40 lat wstecz.
    Zdecydowanie nie polecam

  36. jotes031 pisze:

    7 czerwca 2018 ssprzedawca Allegro nadał przesyłkę Pocztex Kurier 48 do Lublina. Jeszcze tego samego dnia o godz. 23.05 dotarła do WER Lublin, lecz do 9 czerwca nie została doręczona odbiorcy. To jest kurier w wydaniu lubelskim.

  37. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Jest godz. 17.12 (podaję czas, bo ten czas ze strony, to jest może ze strefy czasu w Australii, ale na pewno nie jest to czas obowiązujący w Polsce). Od rana czekam na przesyłkę, nie wychodziłam z domu, a kuriera nie ma, choć na stronie emonitoringu jest adnotacją, że “przekazano do doręczenia” o godz. 10.28. Zmarnowałam cały dzień i nawet nie wiem, czy kurier raczy się pojawić. Kiedyś specjalnie wybierałam dostawę Pocztex Kurier 48, teraz staram się unikać usług Poczty Polskiej, niestety czasem taką usługę narzuca sprzedawca. 2-3 lata temu miałam bardzo dobre zdanie o Poczcie Polskiej, ale od tego czasu jakość usług dramatycznie się pogorszyła. Do Was też dotarła “dobra zmiana”?

  38. Jolanta Aleksandrowicz pisze:

    Czekam od rana na przesyłkę. Poczta Polska przysłała mi koło południa SMS z numerem telefonu do kuriera, który ma moją paczkę. Tuż przed godz. 16 postanowiłam zadzwonić pod ten numer. Zgłosiła się poczta głosowa z informacją, że skrzynka jest przepełniona. Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć po co mi numer, z którego nie da się w żaden sposób skorzystać? Nawet zostawiając dla kuriera wiadomość?

  39. Wnerwiona pesymistka pisze:

    Niema to, jak brak profesjonalizmu i czekanie na przesyłkę, która się pewnie nigdy nie pojawi.

  40. Magdalena pisze:

    Paczka nr 00259007738457125582 , utknęła u Was 7 listopada!
    Kiedy wreszcie dostarczy ją jakiś kurier?

  41. Kuśpit Magdalena pisze:

    Przesyłka o numerze 00859007735128015441 jest u państwa na oddziale chciałabym ja odebrać dziś osobiscie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *